Több mint 25 év tapasztalat, több száz termék raktárról.

Kérdése van? Hívjon minket! +36302903316

Szállítási információk

Szállító partnereink: FOXPOST és GLS

  • Minden termékünk csomagpontra és házhozszállítással is kérhetőek.

Külföldi szállítás

Egyedi egyeztetés alapján lehetséges.


Személyes átvétel

Webshopunkon alapértelmezetten házhoz szállítással történik a kiszolgálás.
Személyes átvételre is van lehetőség Kecskeméten, de kizárólag előre egyeztetett időpontban. Kérjük, hogy ilyen igény esetén vedd fel velünk a kapcsolatot rendelés előtt vagy után.

📞 Telefon: +36 30 290 3316
🕒 Ügyfélszolgálat: H–P: 9:00–16:00


Következő fizetési módok állnak rendelkezésedre:

  • Webshopon keresztüli bankkártyás fizetés
  • Előre utalás
  • Utánvételes fizetés (+500 Ft)


Szállítási határidők

  • Normál rendelések
    Hétfőtől péntekig: 3-5 munkanap

  • Fix kézbesítési nap
    A rendelés leadásakor kérheted, hogy a csomagod egy meghatározott napon
    érkezzen. Ezt a "Megjegyzés" mezőben tudod jelezni.

 

Szállítási díjak

  • FOXPOST csomagpontra 1290 Ft
  • FOXPOST házhozszállítással 3000 Ft
  • GLS házhozszállítással 2300 Ft -tól - 4500 Ft-ig (csomag súlyától függően, kosárbahelyezés után láthatja a rendelni kívánt csomag súlyát és pontos szállítási költségét)
  • Raklapos szállítás:
    Raklapos termékek szállítása előtt telefonon egyeztetünk veled.


Környezettudatos csomagolás

Fontos számunkra a környezetvédelem, ezért csomagolásainkban újrahasznosított és
lebomló anyagokat használunk.

 

Gyakran Ismételt Kérdések

Mit tegyek, ha sérült a csomag?
Az átvételkor mindig ellenőrizd a csomagot. Ha sérülést észlelsz, jelezd a futárnak, és
lépj kapcsolatba velünk!

Milyen fizetési módok közül választhatok?
Elfogadott fizetési módok: utánvét készpénzben, bankkártyás fizetés a webshopban.
Hogyan működik a szállítási folyamat?


Miután leadtad rendelésed:

1. Feldolgozzuk a rendelést.
Ellenőrizzük a rendelés részleteit, hogy minden megfelelő legyen.

2. Csomagoljuk és átadjuk szállító partnerünknek.
A termékeket gondosan becsomagoljuk, hogy épségben érkezzenek meg hozzád.

3. A számlát emailben küldjük ki neked.
Kérjük, ellenőrizd a levelezésedet, hogy biztosan megkaptad!

4. Nyomon követési információkat küldünk neked.
Ezzel pontosan követheted, hol jár a csomagod.

5. Megköszönjük, ha a csomag átvételét követően értékelsz minket!
Véleményed segít nekünk abban, hogy még jobbak legyünk!